goldenpalace.be
Terug

Ons MVO-overzicht voor 2023

Dit jaar stond in het teken van Golden Palace's voortdurende inzet voor MVO (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen). In de afgelopen twaalf maanden heeft Golden Palace een aantal MVO-projecten ondernomen die trouw de kernwaarden van de Groep belichamen, samengevat door het acroniem PARC: Passion, Audacity, Respect en Connection.

MVO is altijd een integraal onderdeel geweest van Golden Palace. Dit hebben we kracht bijgezet met de oprichting van ons MVO-Comité in oktober 2022. Elk MVO-project helpt om een positieve impact te hebben op de maatschappij en het milieu door talrijke acties voor te stellen, zowel intern als extern. Deze projecten tonen de vastberadenheid van de Groep om actief bij te dragen aan een betere toekomst, in lijn met onze diep menselijke waarden.

Dit jaar kan de Golden Palace Group, dankzij de niet aflatende motivatie van al haar medewerkers, met trots aankondigen dat ze meer dan € 60.000 heeft ingezameld voor verschillende verenigingen zoals Stichting Me To You, Oxfam en Pêcheur de lune. Naast dit aanzienlijke bedrag, dat ongetwijfeld een positieve bijdrage zal leveren aan enkele mooie en belangrijke doelen, heeft Golden Palace intern een aantal motiverende acties kunnen opzetten rond actuele thema's zoals mobiliteit (Week van de Mobiliteit, 16-22 september) en beter consumeren (zero waste week, 23-29 oktober).

In een paar cijfers betekent MVO bij Golden Palace ook: