Een jaar van groei, diversificatie en engagement voor Golden Palace Group
In 2024 bereikte de Golden Palace Group een nieuwe mijlpaal in haar geschiedenis door haar leiderschap in de kansspelsector te bevestigen en tegelijkertijd haar activiteiten te diversifiëren. Gedreven door haar waarden Passion, Audacity, Respect en Connection, heeft de Groep economische groei, innovatie en sociale betrokkenheid gecombineerd om een unieke ervaring te bieden aan haar klanten, partners en werknemers.
Sterke sportieve partnerships
In 2024 hebben we onze wortels in de sportwereld verstevigd door middel van verschillende strategische samenwerkingen en hoogtepunten:
♣RFC Seraing, onze nieuwe partner sinds augustus 2024, weerspiegelt ons engagement om lokale initiatieven te ondersteunen en deze historische club uit de regio Luik spelend in de Challenger Pro League, te begeleiden
♣ RAAL La Louvière, die we met trots steunen, schreef geschiedenis door Divisie 1B te bereiken, en voltooide daarmee een opmerkelijke opmars
♣Cercle Brugge vierde zijn 125ste verjaardag samen met ons, een verjaardag die zijn rijke sportieve erfgoed en de soliditeit van ons partnership weerspiegelt.
♣ KV Mechelen, dat zijn honderdste verjaardag vierde, illustreert een historische en vruchtbare samenwerking, die de banden tussen sport en gedeelde waarden versterkt.
Sociale verantwoordelijkheid en lokale impact
Betrokkenheid bij de gemeenschap is een prioriteit voor ons, en daarom blijven we lokale gemeenschappen en solidariteit centraal stellen in onze initiatieven. In 2024 hebben we onze maatschappelijke acties versterkt met:
♣ Lokale initiatieven zoals onze steun aan de Restos du Cœur Laken en Operatie Terug naar School, voor een directe positieve impact op gemeenschappen.
♣ "Les Étoiles Radio Contact", een liefdadigheidsactie waarbij we voor de tweede keer een bevoorrechte partner waren, maar ook een doorverkoper van sterren in onze etablissementen
♣ Een sterker engagement voor verantwoord spelen, via bewustmakingscampagnes en concrete acties om een veilige en ethische amusementsomgeving te garanderen.
Diversificatie, innovatie en uitmuntendheid
In 2024 hebben we onze horizon verbreed door middel van innovatieve projecten en strategische diversificatie:
Twee nieuwe casino's in Frankrijk, in Thonon-les-Bains en Digne-les-Bains, om onze aanwezigheid op de internationale markt te versterken.
♣ Verbetering van de klantervaring, met name door een revisie van onze sites voor online gaming en de ontwikkeling van een intuïtieve toepassing voor sportwedden.
Employer branding: collectieve trots
Onze medewerkers vormen de kern van ons succes. We zijn ons hiervan bewust en zijn onze talenten blijven ontwikkelen door de nadruk te leggen op :
♣ Een familiebedrijfscultuur: we hebben het familiegevoel dat Golden Palace kenmerkt versterkt, met interne evenementen en initiatieven die onze teams dichter bij elkaar brengen.
♣Carrièremogelijkheden en persoonlijke groei, door interne ontwikkeling te stimuleren en opleidingen aan te bieden die zijn afgestemd op elk profiel.
♣Transparante en inclusieve communicatie, waarbij elke medewerker zijn ideeën kan uiten en actief kan bijdragen aan de ontwikkeling van ons bedrijf.
Vooruitkijken naar de toekomst
We zien 2025 met ambitie en vertrouwen tegemoet. We zullen blijven vertrouwen op innovatie, verantwoordelijkheid en onze menselijke waarden om onze leiderspositie te consolideren en nieuwe uitdagingen aan te gaan.
Ontdek al ons nieuws en initiatieven HIER