Sponsoring – Golden Palace wordt hoofdsponsor van Cercle Brugge
Cercle Brugge en Golden Palace Casino Sports kondigen met trots hun nieuwe samenwerking aan. De Groep zal vanaf 1 juli 2023 samen met de club het veld betreden, 4 seizoenen lang!
Gedeelde waarden en engagementen
Als nieuwe hoofdpartner van de club is Golden Palace vastbesloten om Cercle te steunen in haar sportieve en sociale ambities. Passie, durf, engagement, plezier... Het zijn maar enkele sleutelwoorden die aantonen dat Golden Palace en Cercle Brugge heel wat gemeen hebben. Golden Palace besteedt veel aandacht aan de sociale impact van wedden, wat tot uiting komt in een actief MVO-beleid op verschillende vlakken. Zo is er onder meer steun aan sociale initiatieven en duurzame ontwikkeling. Cercle en Golden Palace delen dus niet alleen dezelfde ethische en verantwoorde visie op sport, we zijn ons ook allebei bewust van de rol die we spelen als belangrijke spelers in onze samenleving.
De onzekere toekomst van sponsoring voor kansspelen, zeker geen rem
De vraag kan gesteld waarom Golden Palace en Cercle Brugge een nieuwe samenwerking aangaan op een moment dat sponsoring aan banden wordt gelegd en reclame wordt verboden. Het antwoord is simpel: omdat we in elkaar geloven. Naast het ondersteunen van Cercles voortdurende groei, is het partnership ook volledig in lijn met Golden Palace' ambities om lokale voetbalteams te promoten, met alle positieve aspecten die daarbij horen. Een actieve samenwerking die we ook in een feestelijk jaar ingaan: terwijl de Groep Golden Palace Casino & Sports dit jaar 60 kaarsjes uitblaast, maakt Cercle zich op voor haar 125ste verjaardag. Een dubbele gelegenheid om feest te vieren!
♣ Jeroen Ost, Commercial & Marketing Director – Cercle Brugge KSV
« Bij Cercle willen we Golden Palace bedanken voor hun vertrouwen in ons positieve groeiverhaal, waarin we sportief succes nastreven met onze eigen energieke en dynamische voetbalstijl die duidelijk resultaten oplevert. Bovendien zal Golden Palace ons ook steunen in veel van de acties die we ondernemen richting Cercle-fans en de bredere gemeenschap waar Cercle op steunt. Er staan ons vier mooie seizoenen te wachten met onze ambitieuze nieuwe hoofdpartner! »
♣ Diane Magne, Chief Brand & Communication Officer
« Bij Golden Palace Casino Sports zijn we gepassioneerd door sport en geloven we in de kracht ervan om lokale gemeenschappen samen te brengen en te inspireren. We delen de passie van de fans van Cercle Brugge voor voetbal en zijn trots om een gerenommeerd team te steunen dat de waarden van uitmuntendheid, fair-play en vastberadenheid belichaamt. We bedanken Cercle voor het in ons gestelde vertrouwen en kijken ernaar uit om onze samenwerking in de loop van de tijd te zien evolueren. »